Jump to content


Photo

Best tutorial EVER!


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Faken

Faken

    Pimpmaster G

  • Admin
  • 5,966 posts
  • Gender:Male
  • Location:Montreal, Canada

Posted 05 January 2008 - 12:47 AM

Check this out :o



:)
  • inheliNeall and like this

#2 Hayden

Hayden

    P2L Jedi

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 posts
  • Gender:Male
  • Location:Texas

Posted 05 January 2008 - 12:54 AM

LOL. "Some people would use the perspective tool but their big pussies"


I like the lot of gun pictures he has.

#3 Dilfill

Dilfill

    Jedi In Training

  • Members
  • PipPip
  • 380 posts
  • Gender:Male
  • Interests:PHOTOSHOP!

Posted 05 January 2008 - 01:13 AM

That was well done! Does he have more?

#4 Donna

Donna

    Retired P2L Queen!

  • P2L Staff
  • PipPipPipPip
  • 12,330 posts
  • Gender:Female
  • Location:B.C Canada

Posted 05 January 2008 - 01:52 AM

:) lol in the basement working on taxes writing off furniture, that's a classic

#5 Bug

Bug

    P2L Staff

  • P2L Staff
  • PipPipPipPip
  • 3,611 posts
  • Gender:Male
  • Location:Perth, Australia

Posted 05 January 2008 - 02:40 AM

:) lol in the basement working on taxes writing off furniture, that's a classic

Cracked up soooooooooo hard when that happened! lol

#6 Beret

Beret

    Young Padawan

  • Members
  • Pip
  • 38 posts

Posted 05 January 2008 - 03:04 AM

lol, I liked the comment about it being cold for awhile lately :)


Thanks Faken :o

#7 GreyApe

GreyApe

    Call me Yoda

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 3,026 posts
  • Gender:Male
  • Location:London
  • Interests:Tech, Coding, Designing

Posted 05 January 2008 - 05:22 AM

He sucks at photoshop and you all suck at life! MegaPl0X

anyway..

That was hilarious :o THought it was a real tutorial at first :)

#8 vvtopkar

vvtopkar

    P2L Jedi

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:3rd Planet from the Sun

Posted 05 January 2008 - 09:45 AM

That was...Interesting.....
(Lol in the basement working on taxes)

#9 SHIVMOO

SHIVMOO

    Honoured X Staff

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,143 posts
  • Gender:Male

Posted 05 January 2008 - 11:59 AM

http://www.youtube.c...feature=related << This is how i model

#10 David Knight

David Knight

    Young Padawan

  • Members
  • Pip
  • 137 posts
  • Gender:Male
  • Location:Usa, Pa

Posted 05 January 2008 - 12:50 PM

Wow, that is funny. "I'm in the basement"

#11 xXx-Treme

xXx-Treme

    Jedi In Training

  • Members
  • PipPip
  • 464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tartu, Estonia
  • Interests:Photography, Photoshop, Parkour, Buildering, Rock Climbing, Adrenaline, Extreme sports, Extreme lifestyle

Posted 05 January 2008 - 01:34 PM

Lol! Good way to make someone laugh.... Also this Maya tutourial!! These guys have aparently too much free time in their hands :)

#12 Hoot

Hoot

    * Hooty Tooty Fruit *

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Canada
  • Interests:Making Websites, Working in 3D, Playing the Drums

Posted 05 January 2008 - 01:45 PM

lmao, all tutorials should be like that :P

Hoot

#13 dEcade

dEcade

    P2L Staff

  • P2L Staff
  • PipPipPipPip
  • 1,850 posts
  • Gender:Male
  • Location:Saskatoon, Saskatchewan
  • Interests:Guitar, Programming, Storm Chasing, Games (Designing and playing), Hockey, Photography

Posted 05 January 2008 - 03:42 PM

WOW I must that thats an awesome video!! Anymore of them?

#14 Donna

Donna

    Retired P2L Queen!

  • P2L Staff
  • PipPipPipPip
  • 12,330 posts
  • Gender:Female
  • Location:B.C Canada

Posted 26 January 2008 - 01:04 AM

I've been following this guy he's so funny

you need to watch You Suck at Photoshop #2 and You Suck at Photoshop #3
then
You Suck at Photoshop #4 http://www.youtube.com/watch?v=YNfBF2xvhaE funny thing about this tut is his wedding band is now on ebay for sale lmao

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem cus he couldn't work out how to cancel the auction that's now upto $676.66

#15 knedl

knedl

    Young Padawan

  • Members
  • Pip
  • 243 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slovenia
  • Interests:Designing and programing

Posted 27 January 2008 - 06:44 AM

Does anyone else get the impression that this guy is Dane Cook? I don't know but he sounds a lot like him :laugh:

#16 Matthew.

Matthew.

    Official Spammer .Matt

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,749 posts
  • Gender:Male
  • Location:England

Posted 27 January 2008 - 07:15 AM

Just watched all 4 of them....oddly in rever order....blame youtube's "warp" thing for that.....funny :laugh:

#17 BradyValentino

BradyValentino

    Jedi In Training

  • Members
  • PipPip
  • 360 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vancouver
  • Interests:Web design and development. Photography. Astronomy.

Posted 27 January 2008 - 02:12 PM

This guy is awesome.

#18 vvtopkar

vvtopkar

    P2L Jedi

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:3rd Planet from the Sun

Posted 27 January 2008 - 11:53 PM

Does anyone else get the impression that this guy is Dane Cook? I don't know but he sounds a lot like him :o


OMG you are so right! He does sound like him!

#19 SebLev

SebLev

    Forum Whore is what I am today!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,514 posts
  • Gender:Male
  • Location:Toronto, ON, Canada

Posted 28 January 2008 - 01:12 AM

http://www.youtube.c...feature=related << This is how i model


that was a wast of my life shivmoo haha

#20 Donna

Donna

    Retired P2L Queen!

  • P2L Staff
  • PipPipPipPip
  • 12,330 posts
  • Gender:Female
  • Location:B.C Canada

Posted 02 February 2008 - 05:21 PM

5 is out




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users